1) Υπαναχώρηση

Σε περίπτωση που για τον οποιοδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την αγορά σας, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι:

α) σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία (άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994) περί προστασίας του καταναλωτή έχετε το "δικαίωμα υπαναχώρησης της συντελεσθείσας πώλησης"

β) οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος (βάση της απόδειξης/τιμολογίου που έχει εκδοθεί)

γ) Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και το ηλεκτρονικό κατάστημα οφείλει να επιστρέψει στον καταναλωτή τα χρήματα που πλήρωσε για την αγορά του προϊόντος συμπεριλαμβανομένων των αρχικών εξόδων αποστολής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε από τον πελάτη για την υπαναχώρηση.

δ) οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται αποκλειστικά στην διεύθυνση που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς (απόδειξη/τιμολόγιο) με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier).

ε) ο πελάτης έχει την ευθύνη της επιστροφής του προϊόντος μέχρι αυτό να παραληφθεί από το κατάστημά μας.

2) Ελαττωματικό Προϊόν

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος υποχρεούστε να ενημερώσετε το κατάστημα. Υποχρεούμαστε να αντικαταστήσουμε το προϊόν του ίδιου κωδικού εφόσον είναι διαθέσιμο με έξοδα που επιβαρύνουν αποκλειστικά το κατάστημα μας.

Σε περίπτωση που αυτός ο κωδικός προϊόντος έχει εξαντληθεί τότε μπορείτε να επιλέξετε την αγορά κάποιου άλλου προϊόντος ή την επιστροφή των χρημάτων σας.

Απαραίτητες προϋποθέσεις:

α) η συσκευασία, των υπό επιστροφή προϊόντων να μην είναι φθαρμένη, κατεστραμμένη.

β) εάν κάποιο προϊόν φτάσει σε εμάς με οποιαδήποτε φθορά συσκευασίας δεν θα είναι εφικτή η αντικατάστασή του.

γ) να συνοδεύεται απαραίτητα από το παραστατικό αγοράς του (απόδειξη ή τιμολόγιο).

Για επιστροφή προϊόντος, παρακαλούμε επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο 2130 445 941